Szolgáltató blog - minden ami a reklámból kimaradt

Ez a blog azért jött létre, hogy demonstráljuk, hogy hogyan lehet hozzájutni a mobilszolgáltatók által forgalmazott készülékekhez kötöttségek nélkül – igaz, hogy más áron, de mégis a piaci ár alatt -, továbbá bizonyos szolgáltatások alternatív lehetőségeire is felhívjuk a figyelmet. Egy különálló rovatban csokorba gyűjtjük a mobil szolgáltatók aktuális tarifacsomagjait, ezek közül kiemelve a legkedvezőbbet, illetve összehasonlítjuk az aktuális ajánlatokat is. Tájékoztatást nyújtunk a jelenleg meglévő, és az újonnan induló szolgáltatások rejtett részleteiről, amik elsőre nem tűnnek komoly dolognak, de a későbbiekben igazán kellemetlenül érintheti Önt.

Friss topikok

0.facebook - mégsem ingyenes?

2011.10.19. 14:23 | Mr. Whiskey Trainwreck | Szólj hozzá!

Címkék: ingyenes facebook rablás t mobile becsület felháborító pofátlan burzsuj 0.facebook nem ingyenes

 Mint ismeretes, a T-mobile ügyfeleknek ingyenesen látogatható a 0.facebook.com. Feltétel, hogy a készülék beépített böngészőjét használjuk - bár nekem Opera Mobile-al is ingyenes volt. Nem régen feltötltöttem fél év után 3000 forintal a kártyám. Facebookoztam 5 kb. percet, majd megnéztem az egyenlegem *102# segítségével. az egyenlegem már csak 2000 forint körül alakult. Erre felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ők mossák kezeiket, én vagyok a béna. Ekkor még szemet hunytam e tény felett. Másnap már jobban felháborodtam, mert láttam hogy az egyik képem alá komment érkezett. Ráböktem a linkre, mert megszoktam, hogy a képet nem, de a kommenteket látom. Derült égből ért a villámcsapás. Nem kínálta fel, hogy át megyek-e a fizetős oldalra, hanem autómatikusan behozta az ASZTALI VERZIÓT. Amikor felocsúdtam meglepetésemből, már szép csendben betöltött 650 kB-ot. Mivel nincs előfizetve mobilnet nekem (tehát net start tarifacsomagba esek, így 13 forintot fizetek 10 kB-ért) a T-mobile-nál ezért nekem ez a fél oldalletöltés 845 forintomba került, és még a kommentet sem tudtam el olvasni. Újabb telefon, újabb kézmosás. 

Konklúzió: ne bízzunk az ingyenességben, és a T-mobile-ban.

update: nem új keletű a dolog. meglepő, hogy egy ekkora cég, ilyen múltal nem engedhetné meg... http://emtv.blog.hu/2010/09/10/gondok_a_0_facebook_com_oldallal_szamlaz_a_t_mobile

A bejegyzés trackback címe:

https://mobilszolgaltato.blog.hu/api/trackback/id/tr163314839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása